Sunday 12 January 2014

NEW IN // FEELUNIQUE



I mellandagarna gjorde jag en liten beställning från Feelunique. Jag var i behov utav ett nytt schampo så denna gång fick det bli Redken All Soft. Jag har inte provat något schampo från Redken tidigare, men jag har hört mycket bra om märket så jag ser fram emot att prova det.

Jag beställde även hem 5 stycken muslin cloths som jag tänkte använda i samband med att jag rengör mitt ansikte på kvällen. Till sist blev det även L'oreal Paris Skin Perfection 3in 1 Purifying Micellar Solution som kostade ynka 35 kronor. Många har jämfört den med Bioderma som är väldigt populär, dock svår att få tag på Sverige. Min tanke är att använda den som en sminkborttagning och sedan använda min rengöring (Dermalogica Special Cleansing Gel) för att få bort eventuella "rester" tillsammans med en muslin cloth. Det återstår att se hur det fungerar och om några av produkterna kanske hamnar bland mina favoriter!

No comments:

Post a Comment